tisdag 17 februari 2009

kamerakvinnan


Jag vet att jag utlovade en massa bilder på klänningen och kostymen osv...men eftersom jag var kamerakvinna var det här den enda bilden som jag fastnade på tyvärr...hunden syns bättre än oss... På det högra kortet är det Markus med sina härliga kusiner, Moa, Edvin och Stina, dom vill vi se mer av!:)
men hur som helst...

Bröllopet var verkligen vackert! De gifte sig borgerligt inne i det Marina Muséet i Karlskrona. De var så fina så!...Deras söta dotter Engla sjöng en sång -modigt av henne tycker ja:) Go-Gabriel åt ur en tablettask mest:) Jag vet inte men jag måste ha blivit blödigare med åren, jag "hade blåsan för nära ögonen" flera gånger under kvällen... Ögonen fylldes till bristningsgränsen när Christer höll sitt tal till Tina, visade en film och spelade en gammal Depeche mode låt...ojojoj...
Undra sa flundran vilket bröllop man kommer att gästa nästa gång!? Hoppas det sker snart för det var verkligen jätttehärligt! Bara kärlek och fina människor!

1 kommentar:

Lena sa...

Jag hade också velat vara där...bröllop är UNDERBART! Hoppas jag får fler bilder på mailen. Vilket vackert par ni är!!!!! Typiskt en hund som försöker sno åt sej blicken *skratt*! puss på er!